Khamis, 17 Jun 2010

Kesabaran seorg isteri muda....

Aku tau ramai org cakap isteri muda ni selalunya jahat, suka menghasut suami supaya benci isteri pertama, dengki ,tamak dan selalunya isteri muda ni dipersalahkan dan diburukkan...aku rasa ada betul dan ada salahnya, tapi tak semua isteri muda ni sebegitu rupa..

Aku sendiri ingin berkogsi pengalaman ku sebagai seorang isteri no2..ya!memang isteri no2 ni selalu digelar perampas .perampas suami orang tapi kalau kita faham dari segi hukum nya tak salah jika seorang lelaki mampu untuk berkahwin lain, dan kalau kita fikirkan semula ..betul juga apa yang selalu orang kata jangan terlalu membenci dan tidak menyukai sesuatu nanti ia akan berbalik kepada kita..

Banyak yang aku nak kongsi dan nyatakan di sini tapi aku tak tau harus dimulakan dari mana dan yang mana dahulu..saat ini idea memang terlalu banyak mencurah-curah tapi mata ku ini seperti tidak mengizinkan aku dari terus melayari blog ini..Akan aku sambung di entri lain esok..Akan aku sambung kisah ini di entri lain esok..Insyaallah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan