Ahad, 16 Mei 2010

Sampai bila....

Agak lama aku meninggalkkan blog ku ini..bnyk perkara dan peristiwa yang berlaku sejak akhir-akhir ini..saat aku menaip untuk mencoretkan titipan di blog ku ini betapa banyak airmata yang menitis..mengalir keluar tanpa ku pinta..airmata yang menjadi peneman setia di kala aku sendirian..kesedihan yang melanda memang tak dapat di bendung lagi..setiap saat dan masa fikiran ku hanya untuk suamiku..Aku semakin sukar untuk menghubungi dan menemuinya..memang aku kelihatan tenang dan masih boleh mengukir senyum untuk semua orang..tapi tahukah mereka semua derita yang ku tanggung????sendiri menahan hati..menahan sakit..menahan kesedihan..demi anak2 aku berpura-pura seperti tiada apa yang berlaku..demi menjaga kedua orang tua ku..aku masih seperti biasa menahan semuanya sendirian...menangis sendirian...menahan kelaparan demi untuk berjimat cermat...menahan segala keperluan demi perbelanjaan anak2...tp sampai bila???sampai kedua orang tua ku perasan akan kesusahan ku....aku tak mahu mereka semua tahu..aku tak mahu kedua orang tua ku susah hati demi aku lagi...Memang semua ini mengganggu pelajaran ku..aku jd runsing dan termenung...aku jd murung bila bersendirian...tidak dapat tidur malam...Ya Allah sampai bila semua ini akan berakhir???Berikanlah aku kekuatan untuk menempuh semua ini....Kembalikanlah keadaan seperti sediakala semula...Permudahkanlah perjalanan hidupku dan suamiku.....Untuk suami yang kucintai sememangnya sayang amat memerlukan abang...begitu juga dgn ank2.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan