Sabtu, 14 November 2009

KASIH YG TAK DI ANGGAP

Perlukah aku menangis lagi??Haruskah aku menangisi akan kelukaan yg aku rasai saat ini?Bagaimana lagi harus aku lakukan?Apakah yang perlu aku buktikan lagi untuk mengembalikan semua keadaan seperti biasa?Pada siapa harus aku luahkan semuanya apa yg aku rasa di saat ini??

Hendak menangis, aku biarkan sahaja airmata ini mengalir untuk yang ke berapa kali aku sendiri tidak pasti, namun yang nyata aku memang mudah mengalirkan airmata sejak peristiwa pahit itu...Hingga kini hati aku masih terluka, masih terkilan dgn sikapnya..aku tak faham dan mengerti apa lagi yg dia inginkan dr aku???setiap kali alasannya sama ..dia suruh aku berubah dan aku bukannya bdk sekolah lg, dan dia x suka aku menipunya dan memperbodoh2kan dirinya...MUSTAHIL...TAK MUNGKIN kerana aku amat menyayangi dia...

Apa sj yg aku katakan dan luahkan kpdnya semuanya tiada makna bagi dirinya..Aku tetap di anggap sbg seorg penipu dan perangai spt bdk sekolah..apa sj yg aku lakukan semuanya tidak pernah menyenangkannya..ke mana sj aku pergi semuanya salah..aku keluar dgn sesiapa shj semuanya menjd masalah besar..semuanya salah aku..ada sj silapku di matanya..

Ya Allah ,apakah yg harus aku lakukan lagi untuk mengembalikan keadaan seperti dulu...untuk meyakinkannya akn keikhlasan dan ketulusan hatiku menyayangi dan menyintainya...Sesungguhnya aku terlalu lemah untuk menghadapi semua ini, hanya Engkau sahaja yang mengerti akn penderitaan yg terpendam di hatiku ini....KepadaMu jua tempat aku memohon dan berserah...Kau berilah aku kekuatan supaya aku tabah menghadapi semua ini...Aku terlalu menyayanginya......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan