Ahad, 1 November 2009

Coretan 2

Sejak akhir-akhir ini ramai kawan2 ku memberi komen ttg diri aku.Mereka semua kata aku semakin kurus!!ya, mmg benar sejak peristiwa sedih berlaku di dlm hidupku aku rasa pilu sekali dan tiada selera untuk makan..Aku semakin susut,berat badan ku turun beberapa kg sejak akhir ini,keluarga ku juga sudah mula perasan dgn perubahan yg mendadak pd diri ku..Aku tau inilah kesan kalau terlalu memendam perasaan..

Memang aku senyum dan ketawa,tp semuanya hanya lakonan sahaja..Hari2 yg aku lalui amat sukar utk aku menerimanya,semakin hari semakin sayang, semakin hari semakin rindu..semakin hari semakin ingin bertemu dengannya,sentiasa ingin berada bersamanya..tp apakan daya, aku mengalah dlm segalanya kini..Mengalah dan terus mengalah..memendam dan terus memendam.Sendiri menanggung segalanya sampai bila aku tidak pasti.Mungkin sampai menutup mata...

Airmata entah yg keberapa kali aku sendiri tidak pasti, sungguh mudah airmata ini mengeluarkan titisan demi titisan, hati ini di siat2 sayu dan pilu...

Biar sampai ke akhir garisan aku rela begini andainya hati ini merelakannya aku akn terus begini..Sukar utk aku melupakannya..sukar utk aku menerima insan lain..sukar utk aku melupakan segalanya hingga ku tutup mata ku sekalipun aku tidak pernah lupa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan